Post by decoopabomer on Mar 16, 2022 14:33:15 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Daggerhood ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Daggerhood IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder til generatorkrystaller ▞▞▞
▞▞▞ Daggerhood 2022 version ▞▞▞
Daggerhood Arkadne igre kfjg
meget udfordrende fra start.
Daggerhood 아케이드 wmoc
Har brug for bedre musik...
<a href=""></a>
.. kunne have været godt, men betjeningen på skærmen ødelægger det, så snart hastigheden bliver en faktor.. skuffende..
Nedstemme på grund af ingen controller-support.
Fantastisk platformer!!
Et meget pænt platformspil med stram kontrol. Helt klart en anbefaling til mig.
Virkelig velafbalanceret platformspil.
Dette var et hardcore spil, men det er virkelig noget, som alle kan nyde! Det burde du også, da det er virkelig hurtigt og sjovt med en teleportmekaniker, der fungerer fantastisk! For hardcore gamere er det meget svært at få alt, men for platformelskere er det lige så sjovt! Jeg slog endelig spillet med Everything Completed, men viser stadig samme slutning og siger "prøv nu at afslutte alle udfordringerne", som jeg gjorde og ingen præstationer, så ingen belønning for det, ingen registrering af det, men på spillet afinstallerede jeg, så intet. ?
meget gode spiludviklere, jeg elsker speedrun!! dette spil er i god balance. Jeg håber, at udviklere tilføjer flere kort og andet indhold snart.✌️👍😁
Et fantastisk platformspil med et twist..
lidt svært, men et meget sjovt spil!
Jeg vil gerne have mere variation i niveauerne lige nu, jeg er kun i den mest fitte verden, men det er en lille gentagelse... det er et sjovt spil, der er sjovt at speedrun, men jeg vil virkelig gerne have mere indhold
ingen controller support
Daggerhood Arkády kcz
store
kontrol kunne være bedre
Udviklere var dybest set som "ok, vi vil gøre denne spilcontroller-kompatibel på iOS og frigive PS4-versionen til controllere selvfølgelig, men vi kunne ikke være ligeglade med vores Android-afspillere, så de vil lide under kontrol på skærmen". På dette tidspunkt virker det som næsten ondsindet fjernelse af funktioner, og uden gamepad bliver det stort set uspilleligt.
Jeg elskede bare alt
Dejligt spil virkelig sjovt. Penge værd. Altid gode spil fra dette firma.
Rigtig hård
Daggerhood Аркаде tds
virkelig godt
For at få 100 % kræver det så meget dygtighed