(Android) Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana cheatcode voor onbeperkte edelstenen
Mar 16, 2022 14:20:59 GMT -8
Post by decoopabomer on Mar 16, 2022 14:20:59 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor onbeperkte edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Kana Town: Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana 2022 version ▞▞▞
Echt leuk en gebruiksvriendelijk. Geweldig voor sommigen die onderweg studeren.
... -debate-into-contemporary-discourse-volume-ii-translations-dpU61BBDF02LM/ ... -wo-kana-kana-mora-linguistics-romanization-of-japanese-hiragana-katakana-
beste app om hiragana en katakana te onthouden
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Ta’lim lafx
Doet wat het zegt en ziet er mooi uit om het te doen
In main window, here shows all karagana and hiragana characters... ... Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana 2.5.1 APK.
Het zou mooi zijn als de SRS ook de alternatieve woord/spelling zou accepteren.
geweldig voor het onthouden van woorden en kana
Zo heb je ook kleine kana toegevoegd
Het heeft zo'n goede interface en het is erg handig om te leren, maar helaas heeft het geen audio.
Zeer nuttig bij gebruik in combinatie met andere leermiddelen.
Het is een geweldig hulpmiddel om kana te leren, maar kan zeker een uitspraakgids gebruiken (stem elke keer dat je typt of een teken ziet).
Goed genoeg.
Geweldige aanvulling op duolingo. Het helpt je echt om de karakters vast te leggen.
Geweldige manier om kana te testen, ik vind het geweldig hoe het je dwingt om ze in groepen te bestuderen, het hielp. De enige twee dingen die ik zou willen zijn schrijfoefeningen en, daaruit voortvloeiend, een manier om kana te bestuderen door de uitspraak te ontvangen en de juiste kana in te voeren.
Ik heb in het verleden 5 keer geprobeerd hiragana en katakana te leren en het is altijd mislukt. Deze app heeft me voor de eerste keer geholpen. Kon niet meer aanbevelen.
Helpen
Handige app, ik mag niet klagen. Kana-oefeningen zijn 100% gratis, maar de meeste woordoefeningen bevinden zich achter een betaalmuur. Dus als je hier bent voor de kana-oefening, is dit een goede plek om te beginnen.
woordenboek.txt - UGent personal websites
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Освіта lydv
Het is een ECHT goede app, erg goed, vooral van mijn overstap van de computer. Behalve dat het feit dat een paar karakters verkeerd zijn. De katakana "wo" wordt verondersteld gewoon o te zijn. Er zijn er nog een paar, maar verder een fantastische app. Ik zou me alleen zorgen maken over de mensen die deze app ALLEEN gebruiken om te studeren, ik zou niet willen dat ze de verkeerde antwoorden krijgen.
Prima app tot nu toe!
geweldig
More Making Out in Japanese: Revised Edition (Japanese Phrasebook) (Making ... This also has excellent Hiragana and Katakana translations and where Kanji is
fetish queen kerrie louise drilled by dean van damme at ...
<a href=""></a>
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana ትምህርት iwfu
Hou ervan
Slechts lichte klachten lijken meer op functieverzoeken.Kunnen we een manier hebben om hardere woorden te oefenen buiten de srs, en voor de zinnen& srs is het mogelijk om te proberen een Japans toetsenbord weer te geven voor invoer om weg te komen van het gebruik van romaji?
Ik kan mijn eigen colloms selecteren en ze keer op keer bekijken, ook het ontwerp van de app is geweldig
Geweldige applicatie. Het gebruik van de SRS helpt je echt om te oefenen. Maar ik heb wat typefouten opgemerkt, b.v. 'peer' in plaats van 'peer' en 'biyouin' in plaats van 'miyouin' (kapper), althans volgens Google Translate. Onthoud altijd: Houd clam en proeflezen
Download N3 Kanji Japanese 8 APK Android - APKFlame
Ik wou dat het audio-uitspraak had om de geluiden te leren
Ik hou echt van de Japanse taal en wilde het leren. Ik keek in de app store en vond deze app... hij was bijna perfect. Het was in staat me te leren hiragana en katakana te herkennen, maar helaas was er geen spraak en ik kon niet zeggen hoe ik ze moest zeggen. Plz, voeg spraak toe aan je app. Thnx .
Hou ervan!
Ik heb het geheugensteunsysteem gebruikt om alle kani te leren en gebruik deze app om ze in te boren zodra ik me op mijn gemak voel. Het is een geweldige app om je geheugen op te frissen en quizzen mee te doen.
Geweldige app. Kijk uit naar meer DLC.
kore appu ga sugoi desu.. senang la nak guna.. pastu senang kalo nak wat latihan hafalan huruf hiragana n katakana.. ga zo door..
Kana Town: Learn Japanese, Hiragana & Katakana Ta’lim lafx
Ik vind het geweldig dat je kunt selecteren welke personages je wilt oefenen, zodat je in de loop van de tijd extra sets kunt toevoegen. Ik gebruik dit in combinatie met Duolingo en ik heb het gevoel dat dit aanzienlijk meer diepgaand is voor het leren van de letters. Ik wou dat het een tekenoptie had!
Vintage Modernist Impasto Red Horse Oil Painting | Etsy
Dit is een geweldig hulpmiddel om kana te leren onderweg of in je vrije tijd... De optie om te selecteren welke serie je wilt bekijken is geweldig... De woordenschatsectie, hoewel niet zo goed...
Zou beter zijn als het een gesproken prompt had en een meerkeuzeoptie met geschreven kana.
Perfect om kana te leren. Zeer nuttig en plezierig. Ik hou niet van het woordenschatsysteem - ik zou woorden en zinsdelen op mijn gemak moeten kunnen oefenen, niet alleen als ze afkoelen. Ik ben teleurgesteld over dat aspect van de aanvraag.
Ik heb bijna alle hiragana geleerd in twee tot drie dagen !! Het enige probleem dat ik heb is dat ik na het doen van de test ze allemaal opnieuw moet selecteren om de test opnieuw te doen (ik raad ook aan om een of twee regels te doen totdat je ze leert en verder gaat. Ga er ook op terug.)